Categories
Simo i Mateu

Dieta després del partit

Una vegada finalitzat el joc, el nostre cos ha perdut molts d’ hidrats de carboni i bastant de pes, si el partit ha estat intens. Per això es necessari prendre aliments rics amb hidrats de carboni i proteines amb un baix aport de grasa si necessites una bona recuperació.

Proteínas vs. carbohidratos
Los datos que explican cómo ha cambiado Messi tras el confinamiento

És molt important prendrer-ho dins el termini de dues hores inmediates al partit.

De dónde viene la tradición de cambiarse la camiseta tras el partido? - Quo
MJDSport | Badanas

Respecte a la relaxació dels nostres músculs és molt important ingerir aliments rics en potassi, com poden ser:

  • Plàtans
Fotos de Platanos de stock, Platanos imágenes libres de derechos |  Depositphotos®
  • Fruita desidratada
Fruta deshidratada y liofilizada: ¿en qué se diferencian?
  • Verdures
La reivindicació nutricional de les verdures
  • Complexes multivitaminics
Complejo de Vitaminas y Minerales - 60 cápsulas de Quamtrax en Complejos  Multivitaminicos de MASmusculo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *